Nie odpowiadam za błędy, zawarte w opowiadaniach! Poprawienie ich, leży w obowiązku autorek, jeszcze zanim wyślą je na konkurs!

czwartek, 3 stycznia 2013

If you think about...


Tematyka : Zakazane uczucia


_________________________                                       

"If You Think About:..."

"
Jeśli do głowy przychodzi Ci myśl:
"Cholera, ale On gorąco wygląda w tej czapce" i zaraz potem zauważasz, że pomyślałeś tak o swoim najlepszym przyjacielu, to znak, że nie wszystko jest z Tobą tak, jak chciałbyś żeby było.

Hej, Lou! Pamiętasz w ogóle dzień w którym przyszedłeś do domu i powiedziałeś:
"Cholera, Zayn! Ja go kocham!"?

Pamiętasz?
Ja tak.

Jaki byłeś szczęśliwy.

To było dziwne.
No bo... 
Kto normalny się cieszy gdy dowiaduje się,ni stąd ni zowąd, że jest zakochany w swoim najlepszym przyjacielu?

Chociaż... W końcu odkryłeś dlaczego za każdym razem gdy Harry pojawiał się w pokoju Twoje wnętrzności skręcały się, w jeden wielki supeł.

Czyż nie tak to nazwałeś?

Sęk w tym, że ja czułem dokładnie to samo.

No i... Mamy problem, nie? 

"-Zayn, mogę ci coś powiedzieć?
-Jasne, dajesz stary.
-Zakochałem się.
-...No to... Cudnie, no nie?
-W Harry'm."

~~*~~ 

Jeśli do głowy przychodzi Ci myśl:
"Chętnie bym go wypieprzył. Teraz, już. Na tej scenie." i zaraz potem zauważasz, że właściwie ślinisz się patrząc na swojego najlepszego przyjaciela, to znak, że nie wszystko jest z Tobą tak, jak chciałbyś żeby było.

 Nigdy tego nie zauważyłeś Lou, prawda?

Jestem pewien, że gdybyś zauważył nie zrobiłbyś mi tego.


Jesteś zbyt dobrym przyjacielem.


Nie potrafisz ranić ludzi.

Przynajmniej nie umyślnie. 

"-Jezu... Zayn,powiedziałem mu!
-Powiedziałeś mu co?
-Że jest dla mnie kimś więcej niż przyjacielem!
-I...i? Jak to przyjął?!
-Ja... Cholera...
-Chyba nie zaryzykowałeś przyjaźni z Harry'm, bo jesteś nim zauroczony?!
-Co? Nie! On mi... Obciągnął. 
-Co ci zrobił?!
-No... Tego...Loda"

~~*~~ 

 Jeśli do głowy przychodzi Ci myśl:
"O Mój Boże, on jest tak cudowny, że nie rozumiem jak może właściwie istnieć" to oznacza....

A zresztą co się będę powtarzał.

Cześć Lou.

Ja, Twój najlepszy przyjaciel, Zayn.

Jestem w Tobie zakochany, Miśku. 

~~*~~

Dzisiaj było w porządku.
  
Zagapiłem się tylko raz, kiedy Ty wrzucałeś malinę do ust Harry'ego i Liam musiał mnie szturchnąć, żebym nie zaczął się ślinić.

Niestety, jestem już na tak żałosnym poziomie, że ślinię się na Twój widok.

Chore. I żałosne.

Cholera, powtarzam się.

Z tego co widzę, z Harry'm układa Ci się świetnie.

Przyznam się, że czasem mam chęć zrobić Wam jakieś jednoznaczne zdjęcie i wysłać do jakiegokolwiek brukowca.

Nie mogę.

Za bardzo Cię kocham, by wyrządzić Ci krzywdę.

Więc... Wychodzi na to, że będę cierpieć z powodu zakazanego uczucia.

Spoko. Dam radę.

Nie takie rzeczy już znosiłem, nie?

"-Ej, Zayn...
-Co jest Tommo?
-Wiesz, że możesz do mnie uderzyć ze wszystkim, prawda?
-Co to za dziwne pytanie?
-Wyglądasz jakbyś czymś się martwił. Co się dzieje, hmm?
-Nie, nic. Nie martw się Tommo. 
-Na pewno?
-Tak, serio. Nic się nie dzieje. Lepiej opowiedz jak tam sprawy z Hazzą..."

Masochista, Masochista, Masochista.

Ktoś się dziwi?

Cisza na sali. 

To było do przewidzenia....

~~*~~

Spotkałem się dzisiaj z Ant'em. Nie byłeś jakoś specjalnie zadowolony, Lou.

W pewnym momencie przeszła mi przez głowę absurdalna myśl:

A może Louis Tomlinson jest zazdrosny o mnie, Zayna Malika?

Szybko się jej pozbyłem, bo do pokoju wszedł Twój Chłopak, usiadł Ci na kolanach i zaczęliście wymieniać się czułościami....

~~*~~ 
   Jeśli do głowy przychodzi Ci myśl:
"Jeśli Jego chłopak/dziewczyna zaraz nie zniknie to zadźgasz ją cyrklem, ewentualnie urwiesz głowę patelnią" to znak, że nie wszystko jest z Tobą tak, jak chciałbyś żeby było.

Nikt nigdy nie mówił, że ze mną jest wszystko w porządku.

~~*~~

Przepraszam Lou, naprawdę nie chciałem. 

To nie było... Zamierzone.

A przynajmniej nie do końca.

Obiecuję, że dzisiaj się wyprowadzę.

Kiedy to czytasz mnie już pewnie nie ma w naszym mieszkaniu.

Przepraszam, tak strasznie Cię przepraszam.

Jeszcze bardziej przepraszam za zdjęcia, na które teraz patrzysz.

Ostatnio zacząłem parać się fotografią a Ty byłeś idealnym celem.
 
Cały jesteś idealny, Lou.
 
Najbardziej przepraszam Cię za zakochanie się w Tobie.

Mam nadzieję, że Harry traktuje Cię dobrze.
 
A jeśli nie... Zadzwoń.
 
Zawsze mogę skopać mu dupę.

Jeśli do głowy przychodzi Ci myśl:
"O Mój Boże, jestem w stanie zrobić dla Niego wszystko i jeszcze więcej" , to oznacza, że się zakochałeś. 

Mam nadzieję, że Ty kochasz Harry'ego w ten sposób w jaki ja kocham Ciebie.

Zawsze kochający
Zayn.
PS Zatrzymałem się u Niama. Zatrzymaj zeszyty, będziesz miał co opowiadać wnukom.xx :)

~~*~~*~~*

0 komentarze:

Prześlij komentarz